One in a million

Alla inlägg den 11 november 2022

Av Sarplaninac - 11 november 2022 23:26

Det är svårt att hitta något finare, än hon som sover bredvid mig..

Kärlek. Ren och skär kärlek, okomplicerad.

#sarplaninac #kärlektillhund #hundkärlek #häxanshund

Av Sarplaninac - 11 november 2022 16:32

Men åh :))
När min härliga kollega jag jobbat med idag, gav mig en påse med några fantastiskt goda toscabullar som hon bakat, inslagna i folie, och sa: Här, till dig, ta hem några och ät, det behöver du.

Och så kommer jag hem, lite lätt sugen på någonting efter löprundan och öppnar en av de folieinpackade..
Behöver jag säga mer?
Så oerhört gullig hon är alltså. :)
Detta gjorde min kväll...

#menåh #gjordeminkväll #finastekollegan #hjärtkaka
#gladhäxa

Av Sarplaninac - 11 november 2022 16:17

Det är fantastiskt vad det gör mycket att sluta halv två istället för fyra. Jag känner mig som en helt ny människa, som fortfarande har orken, lusten och glädjen kvar, även efter en arbetsdag.

Jag har dessutom jobbat med en av mina bästa kollegor, vi har så roligt när vi jobbar tillsammans. Många skratt och dagen går snabbt.
Ett möte med en ny människa idag också, hon hade jobbat där förut och kom nu upp och hälsade på. Jag tyckte omedelbart om henne. Hon hade en härlig energi. Jag hoppas vi möts igen.

Tog en löparrunda efter jobbet. Det kändes bra och nu inväntar jag mörkret för hundarnas rundor.

Neah på bilden, min fd hund som bor med min bästa vän.

Bilderna har min vän tagit.

#neah #bästakollegan #skogen #livetiskogen

Av Sarplaninac - 11 november 2022 05:41

Jag har sovit gott. Den svala vinden har blåst in genom fönstret och över mitt ansikte i natt.
Zaray tätt intill, jag älskar när hon lägger sig bredvid mig i sängen och sover, men oftast tycker hon det blir för varmt och lägger sig på golvet.

Här ligger hon i soffan och iakttar mig när jag dricker kaffe.
Dansken ringde mig igår, precis när jag skulle lägga mig, och det gjorde mig glad. Vi pratade en stund, allting kändes bra, och någonting håller på att förändras, jag har förändrat mig, och jag tror till det bättre.

#förändradigsjälv #relationer #kärlek #skogshäxan

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards