One in a million

Alla inlägg den 14 november 2022

Av Sarplaninac - 14 november 2022 22:45

Haft en väldigt lugn och trevlig kväll på jobbet idag.
Pratat med min danska kärlek i telefonen när jag kom hem, och sagt God natt nu. Känns väldigt bra.
Jag ska köra till honom på lördag. Längtar..

Tänkvärda ord. Även om jag aldrig någonsin varit särskilt materialistisk.
Jag är häxan I skogen, som lever under väldigt enkla förhållanden. Innan jag träffade dansken, hade jag inte ens vatten i köket..

#asyougetolder #kärlek #kæreste #dansken #tänkvärt

Av Sarplaninac - 14 november 2022 09:44

Jag vaknade tillvid 4-tiden. Zaray hade hoppat upp i sängen och lagt sig tvärs över mina ben, och jag kände mig aningen krossad.
Jag älskar hennes närhet, den har en lugnande och rogivande inverkan på mig, men hon är tyngre och större än hon själv har en aning om.

Lyckades lirka mig loss från henne, och sov sen vidare rygg mot rygg istället ;)

Idag jobbar jag kväll. Börjar först strax efter 14. Skönt.

Vad är det där för intressant, ska bara lukta lite på den/ Zaray.

#storhund #nattkross #oneinamillion

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards