One in a million

Alla inlägg den 16 november 2022

Av Sarplaninac - 16 november 2022 20:36

Efter Helsingborg tände jag upp kaminerna I sonens hus, till dottern, sen tog jag Zoe på en 6 kilometer lång mörkerpromenad.

Bara grusvägen, omgiven av skog på båda sidor, inte ett hus någonstans på hela sträckan, mörkret så kompakt att min pannlampa knappt förmådde lysa upp vägen där vi gick.

Zoe tätt intill vid min sida, självsäker, trygg, svansen högt, men ändå på sin vakt och väldigt uppmärksam.

Sekvenser från läskiga filmer jag sett på sistone dök upp i mitt sinne för en millisekund, men jag tittade på den kaukasiska ovcharkan som gick där vid min sida, och slog genast bort tanken. Är jag inte trygg med den hunden, då är det riktigt illa..

Sen tog jag ut Zaray också, och nu har jag landat i soffan. Ute blåser hårda vindar, isande kalla, men här inne är varmt och skönt.

#kaukasiskovcharka #ensamimörkret #mörkerrunda #vakthundar

Av Sarplaninac - 16 november 2022 15:02

Så ändrade jag mig igen, fann en suveränt duktig kvinna i Helsingborg, och billig dessutom, så idag fick jag tillbaka ett hollywoodhår ;) igen

Supernöjd blev jag. Tusen tack till Rania i Helsingborg
#extensions #löshår #extensionsHelsingborg #extensionsrania #hollywoodhår

Av Sarplaninac - 16 november 2022 07:42

God morgon
Idag ska jag till Helsingborg och fixa håret.
Ska sätta in extensions igen, efter att ha varit utan i säkert 5 år.

Zaray har ingen åsikt i ämnet :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards