One in a million

Alla inlägg den 26 november 2022

Av Sarplaninac - 26 november 2022 09:06

Så kom min äldsta son igår, och överraskande även min yngsta tillsammans med sonen som bor på gården. :))

Underbart, härligt, dejligt att se alla samlade igen. Och även Zoe uppförde sig, hon kommer ihåg mina pojkar även om det så går ett halvår ibland mellan gångerna de ses.

Vi drack lite av sonens goda drinkar igår, pratade och satt i vart fall uppe till 12 innan jag och äldsta sonen somnade i varsin ände av soffan.

Vaknade med en vansinnig smärta i nacken redan klockan sex, som inget har att göra med någon alkohol, och jag försökte ignorera och somna om, och det resulterade i en ännu värre smärta när jag gick upp ur sängen vid halv nio.
Det är så jag knappt kan röra armarna av smärtan, och jag misstänker någon av diskarna i nacken..

Jag har startat dagen med en kombination av smärtstillande, så det ska nog fungera.

Långa promenader väntar och sedan en god middag med barnen ikväll

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Skapa flashcards