One in a million

Direktlänk till inlägg 10 juni 2024

Deprimerande höstfeeling

Av Sarplaninac - Måndag 10 juni 08:17

Godmorgen
Vaknar upp till ännu en höstdag med 10 grader och regn som är skyfall.
Börjar bli lite deprimerande nu.

Mysig start på dagen i alla fall med kaffe och hundmys..

Jag börjar redan klockan 13 idag.

 
 
Ingen bild

Anna

Måndag 10 juni 11:48

Så roligt att det går bra på jobbet. Men en bra start har du med mysvovvarna.

Men lite bättre väder vill man ha nu räcker det, har 12 grader nu och regn.

Ha det så bra!

Kram.

Sarplaninac

Måndag 10 juni 12:03

Tack ;)
Ja mera sol till folket
Kram

 
Lena

Lena

Tisdag 11 juni 07:13

Gomorron!! ☀️
Ja nog kan jag hålla med om att det är skillnad i vädret & liiite för kallt igen 😔 men gamle Malte mor så mycket bättre nu, så jag gillar läget ☺️ & nu orkar han promenera 👏👏
Men luuugn i båten! 🤭 värmen är strax tillbaka!! ☀️
Varm stor kram ❤️

http://frallorna.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Tisdag 11 juni 08:14

Åh fina Malte, då är det ju något bra med det kalla vädret ändå hjärta
Varm Kram och nospuss till Malte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Måndag 24 juni 12:38

Vaknar till en vacker dag med sol och värme. Selvfølgelig, jag ska ju jobba idag. Startar morgonen med hundgos, jag hinner dricka båda mina koppar med kaffe innan hundarna ens har lust att gå upp. Och nej, jag biter inte i kudden/ Zavannah. Okej...

Av Sarplaninac - Söndag 23 juni 23:36

Vilken härlig dag, och som vanligt avslutas den med Zavannah sovande på min mage.. Jag har gått promenader med hundarna var för sig idag. De verkar behöva lite paus från varandra emellanåt, især nu efter Zavannahs löp, hon är rätt sur vissa dagar. ...

Av Sarplaninac - Söndag 23 juni 10:56

Så åt jag årets första kantarelltoast igår. Smakade helt enkelt fantastiskt. Nej det blev ingen bild tyvärr, var alldeles för hungrig igår. Ha ha Idag regnar det också. Så himla tråkigt att varenda dag som jag har ledigt(och de är inte många) så ä...

Av Sarplaninac - Lördag 22 juni 20:21

Gick en lång promenad med bara Zavannah. Till en början småregnade det, men var ganska varmt. Vi fann både blåbär, och några av de gula kantarellerna. Fick ihop så det räcker till en smörgås eller två i aften. Sen tilltog regnandet på vägen hem,...

Av Sarplaninac - Lördag 22 juni 17:13

Jag städar, dricker vin och eldar Hundarna sover. Torkar kläder och sofftyg framför kaminen. Vi har varit hos dottern och hälsat på i hennes lägenhet. Sen åt vi pizza på den lokala pizzerian. Dottern hade det alldeles utmärkt i sitt nya he...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards