One in a million

Direktlänk till inlägg 4 juli 2024

Fantastiska dagar i Danmark

Av Sarplaninac - Torsdag 4 juli 16:45

Jag skrev just ett långt inlägg om vilka fantastiska dagar vi har haft, och så var det plötsligt bara väck.suck

Jag orkar inte skriva om allt igen, men Zavannah är en fantastisk seglarhund, cool i alla väder och lägen.

Vi har skrattat, ätit god mat, druckit gott, och bara massor av kärlek.
Jag har sovit som en sten om natten.

Nu har Mickey tagit hem, och kæresten och jag ska äta på Mr Mu ikväll. Holbæks bästa sushi.

Imorgon kör jag hemåt igen, och som jag saknar min Zatmarah..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Söndag 7 juli 18:40

Idag startade vi dagen, jag och Zamarah, med att gå I skogen med Zoe och jägaren. Vi släppte hundarna, och så plötsligt hörde vi röster, och det dök upp människor, där vi vanligtvis alltid är ensamma till 99,5% Zoe sprang fram och nosade på männi...

Av Sarplaninac - Lördag 6 juli 12:24

Hann precis gå en tur i skogen med Zamarah, sedan kom ösregnet. Fann några av de gula också.. Nu blir de soffläge i väntan på ett eventuelt uppehåll. Zavannah gillar inte regn.. det är årets underdrift.. ...

Av Sarplaninac - Lördag 6 juli 09:41

Jag och hundarna gick ut I skogen när det var uppehåll mellan åskskurar och halv storm. Solen tittade fram, och det blev en vacker men kylig kväll. Det kan inte hjälpas, det känns som höst, sådär hög och klar, lite krispig luft. Jag går i variera...

Av Sarplaninac - Fredag 5 juli 15:48


Så är jag hemma igen. Var hemma klockan 14. Det gick fint att köra, bilen körde som den skulle, men vägen från Malmö, och nästan hela vägen till E4, så var hela vänsterfilen blockerad av idioter. Husvagnar, långsamt körande bilister, lastbilar, t...

Av Sarplaninac - Tisdag 2 juli 13:05


När jag kommit upp från diket är jag stressad och duktigt irriterad. Det känns som om universum och hela världen motarbetar min Danmarksvistelse. Jag gör klart de sista, sätter mig i bilen och kör mot Danmark. Kort därefter börjar varningslampor...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards