One in a million

Alla inlägg den 6 januari 2021

Av Sarplaninac - 6 januari 2021 16:57

Lyckades duscha och, OCH tvätta håret idag. Plocka lite disk från mitt hus, gå in till sonen och låna hans diskmaskin. Tröttheten var förlamande.

Snön föll, någon har gjort en snögubbe :)
Hundarna skällde och pinkade på den.

En katt i en påse :)

Kokade potatis, gjorde mos av den och stekte tonfiskfile. Jag tror att det smakade helt okej, E påstod till och med att det var riktigt gott, så jag antar det då. Känner fortfarande ingen lukt och knappt någon smak.

Satte mig i soffan, alla tre hundarna omringade mig, det sövande ljudet från luftvärmepumpen, mörkret som föll utanför mitt fönster, och jag somnade, sittandes.

En kollega som var på jobbet ringde och frågade hur jag mår. Det gjorde mig glad. Ska försöka gå en kort runda med hundarna snart.

Av Sarplaninac - 6 januari 2021 10:01

God morgon!
Vaknar till ett landskap i vitt.

Lyckliga hundar, en kvardröjande sjukdomskänsla i kroppen, två muggar zoegas, helt utan doft och med bara ett litet uns av smak.

Dag åtta med covid. Hoppas det vänder snart..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards