One in a million

Alla inlägg den 20 juni 2021

Av Sarplaninac - 20 juni 2021 08:42

Åh äntligen efter flera extremt varma arbetsdagar, igår hade vi 33 grader, så är jag nu ledig i fyra dagar.

Började morgonen med sömn fram till åtta, då hundarna tyckte det var dags att jag gick upp och öppnade ytterdörren åt dem, och dessutom, deklarerade de, att de höll på att svälta ihjäl ;)

Den vackra gamla busken utanför mitt hus blommar så vackert. Fåglarna kvittrar, humlor surrar, solen lyser och luften är redan het.

Sitter med mitt morgonkaffe och bara är. Lycklig i tillvaron. Zaray skäller på något hon tror att hon ser, och idag kommer min bästa vän med barn och Långnos hit, till mig och min lilla Flock.

Zaray växer..

Noah gör sällskap på toan ha ha..

Zoe blev fyra månader igår, och hon väger nu -17 ståtliga kilo.

Zaray 5,5 månader och vackra 23,5kg.

Zaray är kompis med Liten husse. Och efter två dagar blev hon faktiskt väldigt god vän med barnens pappa också, en kärlek som höll i sig ända tills han tog sin mc igår och körde hemåt.

Hon behöver bara lite tid på sig. Zaray.

Vi har grillat och haft trevligt, även om jag har jobbat mycket. Gått en sen kvällspromenad i skogen med alla hundarna när värmen äntligen släppt sitt grepp något.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards