One in a million

Alla inlägg den 3 april 2022

Av Sarplaninac - 3 april 2022 15:50

Ha ha ;) Araya är oskyldig

Sweet but psycho, det är min hund det..

#sweetbutpsycho #sarp

Av Sarplaninac - 3 april 2022 15:28

Det jag inte hunnit med i veckan, fick jag åka och städa idag.
Kom hem vid halv två, tog ut Zaray på en lång promenad, och i skogen mötte vi en gammal jägare som bara var ute och såg till att allt var som det skulle i skogen.

Zaray var som väntat lugn och fin vid min sida då vi mötte personen och jag gick emot honom, sa hej och stannade för en pratstund. I dessa lägen är hon precis som jag vill ha henne.

Dock var hon lite på helspänn idag märkte jag, fastän hon både satt och låg vid min sida. Men det kan lika gärna ha berott på vittring av något djur i närheten, som på jägaren, jag har sett honom många gånger så för mig är han ingen främling och inget möte som stressar mig alls..

Tycker att jag är så värd denna öl på altanen, i den sista solstrimman för dagen. Imorgon väntas snöstorm och hårda vindar.

#sarplaninac #möteiskogen #vakthund

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards