One in a million

Alla inlägg den 21 februari 2021

Av Sarplaninac - 21 februari 2021 22:47

Mitt liv snurrar på i 180 känns det som.
Jag jobbar jättemycket, är sällan ledig, och de få dagar som jag är det, har jag så mycket annat inbokat att det inte känns som en ledig dag.

Gamla minnen kommer upp.
Älskade Lilly och finaste sonen.

Finaste dotter och Lilly.

Neah som liten i den magiska skogen

Neah idag, hon undrar varför jag inte vill att hon ska stå på grillen :) Det går ju alldeles utmärkt hälsar hon.

Snön töar bort i plusgraderna och kvar blir en mindre sjö och slask som gör skorna blöta på bara tre steg i sörjan.

Varg har vi tydligen fått också precis här där jag bor. Jag lägger inga värderingar i det. Bara konstaterar.

E har varit hos mig i helgen och Noah och Neah har rymt genom en grind som någon glömde stänga. Ägnade några timmar åt att leta och anmälde de dessutom försvunna hos polisen, men sen dök de upp bara sådär som från ingenstans..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards