One in a million

Alla inlägg den 27 september 2022

Av Sarplaninac - 27 september 2022 20:24

Det blev två långa turer i skogen med Zaray och Zoe. Totalt säkert en 9 km.

Regnet föll till och från, men det var riktigt skönt ändå.. Jag älskar hösten, även om det är trist med seglingen.
Imorgon är det jobb igen, men först klockan 13, och det känns helt okej.

Jag fick en jättefin Islandströja av min kärlek, och det gjorde mig väldigt glad.
Handgjord i ull.

#Islandströja #minkæreste #Dansken #hösten #sarplaninec #kaukasisk #ovcharka

Av Sarplaninac - 27 september 2022 15:25

Regnet föll hela vägen hem. På vägen från Malmö, en olycka i södergående filer, trafiken stod helt stilla med kilometerlånga köer, och jag har aldrig varit gladare att vara på väg norrut.

Stannade till i min skog på vägen hem.

Det är en märklig brist på trattkantareller. Fann endast några små stackare på väg upp. Får väl ge det några veckor till och hoppas det blir något, men vid den här tiden förra året, och åren dessforinnan, så bar jag hem överfulla korgar med kantareller.

#ingensvamp #öresundsbron #tilbagefradenmark #skogen

Av Sarplaninac - 27 september 2022 10:02

Så har det blivit dags att köra hem från Danmark och Sjælland.

Regnet faller mit fönstren, och luften är höstigt rå.

25 mil hem, men vid det här laget tycker jag inte ens att det känns långt eller ens jobbigt på något sätt.
Och vi ses ju på fredag igen, kärleken och jag. :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards