One in a million

Alla inlägg den 1 april 2024

Av Sarplaninac - Måndag 1 april 23:56

Efter en helt okej och vanlig dag, säger vi godnat strax.

Jag har läst farmakologi och medicin, gått tur med Zavannah, och sen lagat aftensmad sammen med min kæreste.

Kloka ord.

Sweet Dreams og på Gensyn.

Av Sarplaninac - Måndag 1 april 13:18

Sov till klockan åtta. Hade lugnt kunnat sova längre, men Zavannah skulle ut, inte för att hon påkallat det, men för att jag visste att det var ca 9 timmar sedan hon sist var ute.

Satt och drack morgonkaffet när jag fick ett sms från min Dansklärare, och jag insåg att jag glömt vår avtalade tid idag.

Men alltså, hon är bara så fantastisk, så hon sa 'kör bara, så väntar jag', trots att det tar mig ca 30 minuter dit med bil.

Så blev det i alla fall, undervisning idag, och det är jag så glad för.

När jag kom hem, tog jag Zavannah på en promenad, och min kæreste, han hade åkt till båten.

Vi har det så fint tillsammans, men helt ärligt, så uppskattar jag otroligt mycket när jag får lite ensamtid, som idag, det har jag behov för..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards