One in a million

Alla inlägg den 18 april 2024

Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 23:15

Det har varit en fin dag med hundpromenader, lite sol emellanåt, och på kvällen åt vi resten av älggrytan vi lagade igår, och som blev så fantastiskt god att vi båda var helt lyriska.

(Fann en gammal bild på Araya..)

Pratade lite med kæresten, och han säger att han inte är glad över att jag tar till Sverige, men att han är sån som accepterar tingen som det är, och en del av honom är lite imponerad säger han, över att jag så snabbt tar tag I problemet och finner en lösning med arbete, även om det kanske inte är den bästa, eller mest önskade.

Och jag tror honom, på det han säger. Och tänker att det nog är bra, med lite distans för mig, efter allt jag varit igenom, och kanske också för honom.
För det här som varit sista veckorna, pekar ju bara på hur sårbar jag är, hur lätt jag hamnar i tvivel, hur svårt jag har att lita på honom, och hantera hans dåliga dagar /perioder.

Och att han svänger ganska mycket i sitt mående. Det sa han sjalv idag, när vi pratade.

Så nu ska jag ha det fint med honom, och så kör jag till Sverige senast måndag, eller möjligvis i helgen.



Av Sarplaninac - Torsdag 18 april 09:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards