One in a million

Alla inlägg den 8 september 2020

Av Sarplaninac - 8 september 2020 20:07

Jag har gått med Noah i Markaryd, en blåsig men vacker promenad, och energierna och glädjen har infunnit sig igen. I harmoni med universum och dess energier helt enkelt.

Jag har varit arg och en aning bitter de sista dagarna, och så måste det väl få vara ibland när man möts av motgångar och dessutom varit sjuk. Men nu lägger jag det bakom mig, och vägen är bred och ljus, och den går rakt fram.

Det händer kul och spännande saker i mitt liv, möten med nya människor, både på jobbet och privat, och snart kommer kattungarna hem. Magen är äntligen mycket bättre, och jag tror jag ska måla några takbjälkar ikväll.

Det du ger energi växer, och det bästa har inte hänt ännu. Glöm inte det :))

#harmonimeduniversum #detdugerenergiväxer #livsglädje #nyamöten #detbästaharintehäntännu

Av Sarplaninac - 8 september 2020 11:38

Drygt fyra kilometer blev det med Neah i skogen och på grusvägarna.
Jägare utposterade i jakttorn fick mig att välja en annan runda än jag egentligen hade tänkt mig idag, och med Noah tar jag nog bilen någon annanstans.

Det är fortfarande vackert här. Ljuvligt, magiskt bedårande vackert, även om idyllen har mist lite av sin forna glans.


Av Sarplaninac - 8 september 2020 08:08

God morgon.
Vaknade utvilad redan vid sju, till regnet smattrande på taket och vindbyarna som slet i det gamla huset.

När till och med aussierna tvekar över att gå ut, då är det dåligt väder, ha ha.

Kaffe och skön morgon i soffan med serier och finaste sällskapet.

Jobbet igår gick bra, och det är så kul att vara tillbaka på banan igen, och jag känner hur oerhört mycket bättre jag faktiskt mår nu.

Idag ska jag hitta ett nytt ställe att gå med mina hundar..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards