One in a million

Alla inlägg den 26 september 2020

Av Sarplaninac - 26 september 2020 22:12

Jobbet har gått bra, ännu en ganska lång dag avklarad.
Men ikväll kände jag den, den fullkomligt överskuggande allting annat, tröttheten.
Min hjärna blir rörig, blandar ihop och glömmer saker, feltolkar ord och intryck då den liksom stänger av temporärt när de blir för mycket.


Allting har gått jättebra, jag har inte gjort några misstag eller på något sätt gjort bort mig, men de sista dagarna har det blivit lite för mycket, och det här är en varning.

Nu ska jag inte jobba på flera dagar, så förhoppningsvis hinner jag återhämta mig igen.

Jag mår bra i mig själv, i grunden, allting är stabilt, men jag blir fort och ganska lätt uttröttbar efter 1, 5 års sjukskrivning..



Av Sarplaninac - 26 september 2020 09:16

Godmorgon!
Uppväckt av två glada aussier, till en morgon i höstens tecken.

Gråmulet och regnigt, inte ens hundarna är intresserade av att vara ute idag.

Det är snart jobb för mig igen, så jag gör inte direkt någonting mer än att sitta i soffan och se på Absentia och äta en låååååångsam frukost :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards