One in a million

Alla inlägg den 17 juli 2022

Av Sarplaninac - 17 juli 2022 20:28

Zaray är så otroligt söt när hon tror att ingen ser att hon tar Zoes mat. ;))

Zoe åt inte sin frukost.

Idag har jag städat, och längtat efter min kæreste, sen har jag tvättat, och längtat lite mer, och gosat med hundarna, och så längtat ytterligare lite mer än jag trodde var möjligt, ha ha.

Nu ska jag köra till nattjobbet, och jag är redan så trött att jag inte ens vet hur jag ska orka köra dit. Suck..än mindre ta mig genom natten. Jag hatar det, verkligen avskyr nattjobbet, det är inte min grej då jag inte kan sova på dagen, och dessutom är de så tråkiga personer jag jobbar med. Saknar all härlig personal på dag och kväll. Tur eländet snart är över. Jag har fått en fast tjänst på ett annat ställe, bättre lön, närmare hem och dagjobb, och kväll bara.

Av Sarplaninac - 17 juli 2022 13:34

Första seglingen tillsammans. Vi fastnade i Halmstad, och så totalt för varandra att det tog två dagar innan vi kastade loss :)
För att vara två segeltokiga individer, var det ett toppbetyg för varandra, ha ha.

I videoklippet i föregående inlägg, har vi fått motorproblem, kylningen lade av och motorn gick varm

Det blåste rejält och gick en del sjö, men vi gled in mot land strax på lite grundare vatten, utanför Varberg, kastade ankar och min kärlek fixade vattenpumpen i motorn.

Under tiden höll jag koll på båten, djupmätaren, så vi inte draggade in mot land.
Vi klarade testet perfekt, båda två är alltid lugna, i alla situationer, och vi samarbetade bra, särskilt med tanke på att vi inte kände varandra alls och aldrig seglat ihop innan.

#förstaseglingen #kärleken #motorproblem #greatplacetoanchor

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards