One in a million

Alla inlägg den 31 juli 2022

Av Sarplaninac - 31 juli 2022 20:35

Så var jag hemma igen då efter en helt amazing helg med min kärlek.

Det blev bara segling i fjorden då vi inte hade mer tid på oss än en helg
Men det var alldeles underbart, god mat, dricka och som kontrast till vår förra rough sailing i mycket hårt väder på bland annat Kattegatt, så ganska nice med lite cocktailsegling, autopilot på, buffén uppdukad i cockpit och så bara vi två, vinden, solen och det glittrande lugna vattnet

Körningen hem från Sjælland gick lekande lätt idag då jag var utvilad, och tog bara 2 timmar. Älskar Danmarks vägar;))

Nu ska jag köra till nattjobbet, bläh bläh bläh, men det kommer gå fint ändå. Är så glad över helgen och den mest fantastiska människa som har kommit in i mitt liv och så fullkomligt förändrat det på bara en månad.
Den 2 augusti är det exakt en månad sedan vi möttes för första gången och direkt utan minsta tvekan kände att det var Vi..

#kärlek #käresta #segla #båtlivet #isefjord #beneteau #Danmark #älskadedansk

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards