One in a million

Alla inlägg den 29 mars 2023

Av Sarplaninac - 29 mars 2023 15:48

Så är jag framme i Danmark.

Nytt hår, ny plats, nya möjligheter..

Jag börjar med en kaffe, och att landa lite. Har varit igång nu sen halv sju imorse. Många tankar på vägen.. Men just här och nu, känns allting riktigt bra.

Av Sarplaninac - 29 mars 2023 08:44

Så är jag på väg, mot mitt nya liv.
Natten har varit full av drömmar, och jag har sovit tätt intill Zaray, med en klump i magen.

Det är självklart inte lätt att åka ifrån mina barn och hundar, det känns. Men samtidigt, att få den här chansen, att ha funnit kärleken igen, lite senare i livet, få möjlighet att bo med honom och tjäna bra mycket mer pengar på mitt nya jobb, än jag någonsin kommer att kunna göra i Sverige, att om två år förverkliga en dröm och segla ut I världen på obestämd tid, skuldfri från det svarta moln som hängt över mig sedan jag flydde Öland med en skuld på huset.
Det tror jag att skulle sitta och ångra resten av mitt liv, om jag inte tog chansen åtminstone.

Så ja, det är inte säkert att det här kommer till att fungera. Det vet ingen, och det får tiden utvisa, men ja, jag tar chansen.
Livet är kort, lev det fullt ut om du kan, ty det kan vara över på ett ögonblick..

#tachansen #levlivetnu #livetekort #hejdåsverige

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards