One in a million

Alla inlägg den 13 juli 2023

Av Sarplaninac - 13 juli 2023 09:36

Jag vaknar upp förkyld, med hosta, halsont och hovedpine, ett passande danskt ord för huvudvärk..

Jag hade det på känn redan igår morse när jag vaknade med hosta. Men nu har det alltså brutit ut också.

Jag hade en fin dag på jobbet igår, hyggetur i 3 timmar med en annan kollega och 3 boende, jag körde oss I jobbets fina bilar, helt splitternya, och sen avslutade vi det hela med att äta på restaurant.

Sen jobbade jag till 21 innan jag körde ner till båten.

Grymt besviken och ganska så undrande över min kærestes kyliga och ignoranta beteende mot mig.
Så ringer han i alla fall och vi har ett långt snack..

Det visar sig att han har fullständigt missuppfattat något jag sagt, och blivit sur över det, och likt mig, sån som jag var tidigare i alla fall, inte kunnat förmå sig att ta upp det med mig, av rädsla för vad det skulle kunna leda till.

Nå, nu gjorde han det alligevel, och det är fint att vi kunde prata om det, men jag känner mig fullständigt smadret, ødelagt, slut idag, både fysiskt och psykiskt.
Heldigvis har jag fri både i dag och imorgon, så jag kan återhämta mig lidt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards