One in a million

Alla inlägg den 7 juli 2023

Av Sarplaninac - 7 juli 2023 09:25

Godmorgen..
Sovit fantastiskt gott men vaknade tidigt, redan 0630, trots att jag gick i säng vid 1.
Låg kvar I min koj, hoppades på att somna om, men så gick någon igång precis bredvid mig, med att reparera något på sin båt, det lät ganska högt, och jag gav upp tanken på vidare sömn.

Annars är det fridfullt här I hamnen och jag bara älskar att vara här. Jag ska nog vänja mig lite också till alla nya ljud som är just här
Sitter med morgonkaffet, skrapade upp det sista pulvret från botten av påsen, men heldigvis räckte det till en mugg åtminstone.

Min kæreste hade gjort det så fint i båten. Jag vet ju hur det såg ut innan, ett enda kaos med verktyg och saker precis överallt, men när jag kom hit igår, var allting så fint.

Innan jag åkte till jobbet igår, plockade jag några kvistar av de rosa rosorna och lade på min kærestes kudde.
Der blev han glad för, och jag minns när vi träffades för lite mer än ett år sedan, så gjorde han detsamma till mig.

Vi har nu varit tillsammans mer än ett år.

Av Sarplaninac - 7 juli 2023 01:06

Efter annu en bra kväll på jobbet, är jag nu i båten, som äntligen har kommit i vattnet.

Det är något alldeles särskilt med att komma ner hit efter jobbet.

Mast och segel ska på i helgen, men just nu, säger jag god natt från min koj..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards