One in a million

Direktlänk till inlägg 2 april 2024

Mår dåligt, vad ska jag göra?

Av Sarplaninac - Tisdag 2 april 11:27

Efter att ha prövat ringa min chef, för att säga att jag kan komma på jobb igen, men utan att hon svarar, mailade jag att jag önskar fortsatt nedsatt tid (enligt läkarens rekommendation i mitt läkarintyg, )och aftenvagt, om det är möjligt?

Så får jag till svar:
Att jag ska komma in I dagvagten imorgon 7-16 så ska vi prata om de tider som blir bäst för både företaget och mig...

Känns sådär, och så starta med 7-16 och 3 timmars supervision.
Känns inte som att jag kommer sova en sekund inatt. Jag har redan ont I huvdet och magen..

Vad ska jag göra??

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

Tisdag 2 april 12:53

Svårt att stå inför val och inte veta hur man ska göra. Vet inte om jag kan ge dig något råd heller. Hoppas i alla fall att ni haft en glad och trevlig påsk.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Sarplaninac

Tisdag 2 april 12:56

Tack
Jag har tagit semester resterende tid, så det löste sig
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Fredag 26 juli 23:32

Efter en bra kväll på jobbet, med bästa vikarien, körde jag hem i regnet, kände mig faktiskt lite mer frisk än jag gjort på länge, och jag pratade med kæresten i telefonen, hela vägen hem. Eftersom sonen med sambo är borta i helgen, är jag hundvakt ...

Av Sarplaninac - Fredag 26 juli 15:48


Så är jag på jobbet igen sedan 1330. Har känt mig något mindre sjuk idag, men det har jag också gjort för någon dag sedan, sen så blev jag sämre igen, så det kan man ju inte lita på. Gick promenader med hundarna innan jobbet, och fann 1,5 liter kan...

Av Sarplaninac - Torsdag 25 juli 20:37

Lite turer i skogen. Kloklippning på Zaray, borstning.. Zavannah glad som alltid. Och superlydig.. Zamarah växer.. Jag ligger mest på soffan och hostar övrig tid. Tur jag har funnit en bra bok av Ajvide. Sommaren 1985.. ...

Av Sarplaninac - Torsdag 25 juli 13:47


Jag har fyllt på olja på min bil, och sen ytterst modvilligt kört de 8 kilometerna till närmsta lilla dyra matbutik. Orkade inte köra längre. Hemkommen, efter några mindre raseriutbrott övermina mindre kompetenta medtrafikanter,, gjorde jag mig en ...

Av Sarplaninac - Torsdag 25 juli 08:54


Åh igår kväll när jag kom hem från jobbet, trodde jag för ett ögonblick, att det här helvetesviruset, hade börjat ge vika, och jag kände mig en liten smula bättre... Så vaknade jag inatt, efter bara några timmars sömn, höll på hosta upp lungorna i ö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards