One in a million

Alla inlägg den 14 maj 2020

Av Sarplaninac - 14 maj 2020 18:58

Tömma släpet på sopor, koppla på det på bilen och i slowmotion köra de drygt fem milen till byggmax i Hässleholm.
En färd på nålar. Skulle hjullagret klara även denna vända?

Det höll hela vägen dit, och jag fick suverän service, en truck lastade på mina 340kg golvspån och den hjälpsamma killen i kassan visade mig hur ett av spännbanden jag aldrig begripit mig på, fungerade.

Sen körde jag långsamt hemåt i typ 70-80. Stora lastbilar låg en meter bakom mig och blev uppenbart irriterade på min snigelfart. Själv körde jag åt sidan ett antal gånger och släppte förbi dem, för vad tror ni skulle hända om hjullagret skär ihop, min bil tvärstannar och en eller två lastbilar kör in i mig..? Jag säger bara, oansvarigt att ligga så nära min bil...

När jag kom hem bar jag in alla 32 skivorna. Dagens styrkepass, särskilt med tanke på att jag inte är riktigt bra i kroppen idag. Men jag hade inte så mycket val, jag var tvungen hämta beställningen just idag, och nu är det gjort. Sitter i soffan, trött och frusen, men snart ska jag äntligen få ett riktigt golv. Jag ska börja med det till veckan.

Världens gladaste aussie är alla gånger min Neah.

#aussie #australienshepherd #älvan #skogen #byggmax #hjullager

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards