One in a million

Alla inlägg den 18 maj 2020

Av Sarplaninac - 18 maj 2020 22:02

Just nu är mitt hus fullkomligt vänt upp och ner, och då har jag inte ens börjat lägga själva golvet ännu.

De förra inlägget med bilder, var bara, ett test på hur det skulle se ut, en försmak :)
Golvet ska inte läggas så utan med förskjutning av skarvar och börja utgå från väggen längst bort i rummet..

Så ikväll har jag flyttat möbler och ställt till med en väldig oreda, och jag är inte ens klar med Platon och golvspån, men imorgon efter Ängelholm så ska jag nog bli det så jag kan sätta igång med själva golvet, visst ja, sticksågen måste fixas bladet på också.

Nu måste jag sova lite, snart vaknar Noah, typ fem sex, och sen är det full fart igen.

Av Sarplaninac - 18 maj 2020 14:12

Inte första gången jag lägger golv, men första gången jag använder Platon och golvspån.

Fick åka en liten sväng till Markaryd för inköp av detta. Den sista rullen som fanns, och den fick jag :))

Nu ska jag fortsätta medan jag har energin och ångan uppe :))

Av Sarplaninac - 18 maj 2020 07:52

God morgon!

Idag tyckte Noah att 0450 var en bra tid att gå upp. Jag höll inte med, så efter en snabb morgonrastning drog jag täcket över huvudet igen, till hans stora missnöje. Neah gäspade och förstod sig inte alls på brorsan, hon vill liksom jag sova lite längre.

   

Tycker det har varit för lite fokus på Stella här på bloggen på sistone, så här kommer några bilder, en lite mindre smickrande, ha ha ha, där hon ser fullkomligt retard ut, men söt ändå.


  Stellas morgonträning..

Solen skiner, fåglarna sjunger så vackert utanför mitt fönster, och idag kommer leveransen med mitt golv.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards