One in a million

Alla inlägg den 7 maj 2024

Av Sarplaninac - Tisdag 7 maj 22:22

Jag har haft en fin dag.
Ringt till jobbet i Laholm och skyndat på dem lite igen, men ändå lyckades de inte få det klart idag.
Nu känner jag bara att om det inte kommer ett svar imorgon så tar jag det andra jobbet.

Jag har gått i skogen med Zavannah om kvällen. Så oerhört vackert, men galet med mygg. Det förstørde lite av upplevelsen.

Gick två korta minipromenader med båda hundarna idag.

Zamara/Zaharah fick provåka peggan. Hon såg ut till att gilla det

Nu är det film på ipaden, i soffan, tills jag somnar.

En öl och omelett i solen idag.
Min kæreste skrev att han saknar mig. Det är fint att vara saknad.

Av Sarplaninac - Tisdag 7 maj 08:45

Godmorgen!
Idag är det sol, och jag har fått sova till 0730 igen.. Tacksam..

Ser ni bakdelen på björnen där ute? Ha ha

Har precis haft ett samtal med en kvinna på If forsikring, och vilken bra service!!
Jag är inte skriven i Sverige ännu, vilket ger mig en massa problem, bla med att teckna en bilförsækring, men det löste de galant åt mig :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards