One in a million

Alla inlägg den 21 maj 2024

Av Sarplaninac - Tisdag 21 maj 21:15

Idag har jag träffat Siri, vi har ätit lunch på halva vägen runt sjön. En kyckling och fetaost pastasallad som jag fixat.

Det är som vanligt enkelt och trevligt att vara med Siri. Skön promenad.

Efter det körde jag till Hässleholm och köpte en dörr jag funnit på blocket.
Jag fick sonen till att följa med och hjälpa mig.

2000kr, det tycker jag var överkomligt.
Får dock lov att tänka om var den ska vara, för i köket som jag först tänkt, kommer inte funka. Så återstår stora rummet med kamin.

Sen gick jag och dottern en kvällsrunda med hundarna, och nu är jag helt slut faktiskt.

Av Sarplaninac - Tisdag 21 maj 07:54

Zamara har sovit hela natten för första gången sen hon kom.

Jag sitter med morgonkaffet i solen och bara njuter av tillvaron och livet.

Jag berättade för dansken igår att jag har en ovcharka igen. Jag tror inte han blev sådär jätteglad över det, men nu lever jag mitt liv, och jag gör vad jag vill vad gäller antal hundar, och raser, i Mitt hus.

Idag ska jag träffa Siri. Vi ska gå runt sjön, och sen äta lunch tillsammans.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards