One in a million

Alla inlägg den 22 maj 2024

Av Sarplaninac - Onsdag 22 maj 08:09

Så har morgonen börjat här igen. Eller den började egentligen första gången klockan fem, ut med hundarna och kissa, sen lägga mig på soffan igen.

När jag precis höll på att falla i sömn igen, så var det den där irriterande flugan i ansiktet, den jag har slagit ihjäl nu var eneste morgen i flera dagar, men som på något mirakuløst sätt alltid återuppstår, och bara klockan 5-6 om morgonen.

Hundarna var lugna, de lade sig nära mig på soffan och sov vidare. Själv tog jag en soffkudde och la över ansiktet, sen var det over and out.

Nu är det morgonkaffe i solen.
Imorgon kommer dansken, han ska hälsa på mig till på söndag, och har lovat hjälpa mig installera dörren, så det var därför det var så bråttom för mig att få fatt I en dörr.

Det är inget litet jobb, en hel vägg ska öppnas och det ska muras. Spännande.

Det blir också lite intressant att se hur det är att se honom igen, här I min miljø.
Nu är det dags för andra koppen kaffe, zoegas svart som natten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards