One in a million

Alla inlägg den 17 december 2022

Av Sarplaninac - 17 december 2022 20:41

Har nu under nio månaders tid haft någon märklig människa där ute som skickar sms på sms till mig.

När jag i början frågade vem det var, fick jag bara till svar " någon i din närhet"
"Har du ingen magkänsla "
"Du är vacker"
"Jag är I närheten"

Detta har sedan fortsatt trots att jag aldrig svarar.

Idag ringde människan också, satt tyst I andra änden, lade sedan på

Detta är bara så tramsigt. Det är en sjuk person som håller på så här.
Zoe håller med..

Jag har givetvis kollat numret, men det är såklart ett oregistrerat kontantkortsnummer.

Hursomhelst så är det uppenbart för alla att jag har min danska, stora kärlek i mitt liv, och om jag så vore singel är detta inget beteende som skulle fånga mitt intresse.

Det är nog som dansken säger: Et stakkels patetisk menneske med en lunkinese. Jag är böjd att hålla med.

#stalker #patetisk #lunkinese #sjukperson

Av Sarplaninac - 17 december 2022 15:59

Jag kom till jobbet idag. Sonen erbjöd sig dessutom att låna ut sin bil, en betydligt nyare och fräschare modell än den jag har.

-17 grader när jag körde. Vägen med packad snö och is, mörkret kompakt.

Hade trots allt en bra dag på jobbet, men vi hade och göra varenda minut av dagen.

När jag slutade vid tvåtiden och körde hemåt, var det -3 ute och en aning behagligare.

Svepte in mig i min värmefilt och sjönk ner i soffan då jag kom hem, nu inväntar jag mörkret och hundpromenader.

Imorgon väntar jobb 7-14, sen är tanken att jag ska köra till Danmark och kärleken.

Av Sarplaninac - 17 december 2022 05:47

Nya nivåer i livet, ständigt, idag är ny bottennivå nådd, 11 härliga grader inne.
Kaffet kallnar i muggen innan jag ens hunnit dricks det där jag sitter invirad i min värmefilt jag fick av sonen igår.

Det tycks vara mitt ödes lott genom livet, att frysa.
Jobbet väntar, om bilen startar vill säga..

#bottennivå #11graderinne

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards