One in a million

Alla inlägg den 29 juni 2023

Av Sarplaninac - 29 juni 2023 18:03

Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet.
Roligt, trevligt, lärt mig lite mer om vårat dokumentationssystem, och dispenseret medicin.

Den här klänningen hade jag idag, och wouv vad många trevliga komplimanger jag har fått idag, av både boende och kollegor.
Jag köpte den på en outlet för 250 danska kroner. Ett fynd anser jag.

Jag har också en mörkt blå klänning som jag hade på min søns student. Funkar också på jobbet.

Det här med kläder på jobbet är ju helt nytt för mig, efter 16 år med arbetsklader inom vården.

Men här där jag jobbar nu, existerar inget sådant, det är ett socialpsykiatriskt boende, och vi har alla våra vanliga kläder när vi jobbar.

Så jag blev helt enkelt tvungen att skaffa mig en garderob som inte bara består av hundkläder..

Till en början kändes det ovant, men nu börjar jag faktiskt tycka att det är lite kul.

På bilden i spegeln har jag en grågron klänning. Också fin.

Och imorgon kör jag till Sverige efter jobbet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards