One in a million

Direktlänk till inlägg 25 maj 2024

Varmvattenberedare

Av Sarplaninac - Lördag 25 maj 21:34

Idag kom varmvattenberedaren på plats.

Men först en tur till Väla för lite inköp.

Vi skulle ha en reservdel till grastrimmern, och lite kopplingar till vvberedaren.

Så nu kan man duscha igen.

Och min gamla induktionshäll har han också fixat så den fungerar igen.

Allting är bara så fantastiskt fint, och vi avslutade kvällen med sushi och en promenad med Zavannah Zamarah och Zaray.

 
 
Ingen bild

Anna

Lördag 25 maj 23:05

Glädjer mig på dina vägnar att få kunna ta en dusch. Händig är han din dansk.Fin blev det med dörren med.
Roligt att ni har haft det trevligt och glatt tillsammmans.

Kram!

Sarplaninac

Söndag 26 maj 07:19

Ja, vi kanske kan fungera som särbos, distansforhållande.
Han är händig, och så snäll och generøs.
Kram

 
skogsnuvan

skogsnuvan

Söndag 26 maj 03:38

Nu har jag missat några dagar för nu är det fullt upp men ser att du fått en varmvattenberedare. Det är ju toppen att kunna bada varmt ibland. Jag har tagit mitt första dopp i sjön igår och det var 17 grader men kändes kallt så det blev ingen simtur. Fint att du fått jobb och är hemma igen i ditt eget ställe.

http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Söndag 26 maj 07:16

Tack, ja livet är bra igen..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Måndag 17 juni 13:25

Så har han kört till Danmark igen, och det blir sådär märkligt tomt.Jag har precis gått en tur med hundarna I skogen, halvvags öppnade sig himmelens portar, och det öste ned.. på bara några minuter var jag dyngsur, och med halva vägen kvar tills vi v...

Av Sarplaninac - Söndag 16 juni 10:21

Godmorgen till något så ovanligt som en solig sommardag i juni. 17 grader och sol, det var inte igår precis. Sovit till halv tio också. Vi har sovit på soffan, två människor och två hundar. Eller njae, Zamarah mest på golvet faktiskt, flåsandes o...

Av Sarplaninac - Lördag 15 juni 23:28

Åh jag är ledig och livet är underbart. Igår kom dansken och vi drack vin och hyggede os, hundarna var glada och se honom. Han har installeret min kamin idag, satt upp skorsten och jobbat hårt. Jo jag har tagit bort klistermærkena..;) på luckan n...

Av Sarplaninac - Fredag 14 juni 12:38

Hundpromenad, och sen en löparrunda på 5,5 km. Fy idag var det hårt, jag var så trött och trög i kroppen att det gick bara på ren vilja och en vägran att ge upp eller ge efter för tröttheten. Men det känns alltid bra efteråt och jag är så nöjd med...

Av Sarplaninac - Fredag 14 juni 08:10

Godmorgen till ännu en kall vinterdag i mitten på juni. Min morgon, med hundmys och kaffe, luftvärmepumpen som arbetar för att jag inte skall frysa. Det är en märklig juni. Jobb idag igen, 1330-2200. Sen ledigt 3 hela dagar. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards