One in a million

Alla inlägg den 25 maj 2024

Av Sarplaninac - Lördag 25 maj 21:34

Idag kom varmvattenberedaren på plats.

Men först en tur till Väla för lite inköp.

Vi skulle ha en reservdel till grastrimmern, och lite kopplingar till vvberedaren.

Så nu kan man duscha igen.

Och min gamla induktionshäll har han också fixat så den fungerar igen.

Allting är bara så fantastiskt fint, och vi avslutade kvällen med sushi och en promenad med Zavannah Zamarah och Zaray.

Av Sarplaninac - Lördag 25 maj 07:55

Godmorgen
Så kom dörren på plats igår.
Det blev helt fantastiskt bra.
Men han fick slita hårt, riva en tegelvägg och ta bort ett fönster.

Just nu försöker jag få hundarna att vara tysta så han kan få sova lite. Det är inte det lättaste, sitter ute med kaffet, men den utlovade solen ser jag ingenstans, och istället är det fullt av små vidriga knott...

Idag ska han koppla in varmvattenberedaren, och kolla på min induktionshäll, varför den inte fungerar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards