One in a million

Alla inlägg den 21 februari 2022

Av Sarplaninac - 21 februari 2022 22:31

Jag har lagt lite mer golv ikväll, men har nu kommit fram till de partier där jag bara måste ha en sticksåg, så...

Jag är själv helnöjd så här långt.

Saga kom in ikväll. Det var ett tag sedan sist...

Min dotter och Zaray.
Har hämtat ved, pratat i telefon med min bästa vän och druckit ett glas vin.

Dags att göra kväll här nu.

Av Sarplaninac - 21 februari 2022 15:37

Så då har jag bestämt mig för att fortsätta med den här sidan, men har gjort lite förändringar. Bland annat namnet, och ändrat presentationen, till det bloggen faktiskt till 90% handlar om, hundar.

Och ja, en och annan katt också, såklart.
Sam gjorde mig sällskap när jag hämtade ved nyss.

Dottern och jag gick en förmiddagspromenad i regn och blåst med Zaray och Araya.
Zaray gick ett spår som jag lagt åt henne när jag körde hem från mötet idag.
Hon gick det helt perfekt. Hon har en nos som bara måste få jobba.

Just nu är hon skendräktig och aningen stökig. Hon gräver upp hela gården, försöker komma in under altanen trots sin storlek, bäddar sönder soffan och trampar runt en del på nätterna. Stubinen är aningen kort mot de andra hundarna som håller sig på respektfullt avstånd.

#sarplaninac #sarplaninec #sarplaninacdogs #bigdogs #vakthund

Av Sarplaninac - 21 februari 2022 12:15

Jag vet inte, men det känns som att den här sidan har gjort sitt. Jag tycker fortfarande om att skriva men funderar på att antingen göra om lite här, eller så starta en ny med lite annan inriktning.

Ska gå ut i regnet och blåsten med Zaray nu. Jag har även lagt ett spår åt henne.
Tror även Araya ska få gå med på samma runda.

Ska bara dricka upp mitt te och sen byta om. Har varit på möte nyss och för ovanlighetens skull varit varken jobbklädd eller skogsmulleklädd;)
Oj va fin du är, sa min chef när hon såg mig i en helt annan outfit ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards