One in a million

Alla inlägg den 27 februari 2022

Av Sarplaninac - 27 februari 2022 19:20

Börjar känna mig helt slut, mer eller mindre..
Idag har jag gått närmare 2 mil så att alla tre hundarna har fått varsin rejäl promenad.

Sen har vi grillat, årets första grillning utomhus.

Hundarna har varit med och busat ute på gården.

Sen har jag burit in ved, tänt kaminerna, satt en deg med matbröd. Tvättat och förberett morgondagens städjobb som börjar tidigt.

Saga säger hej..

Och så har jag lagt spår åt Zaray, och sen delvis sjabblat bort det då jag missade början på ena spåret och klampade runt i det istället. Idiot..

Skulle ha dammsugit också, men som tur var fanns inga dammsugarpåsar hemma och den som satt i var överfull..

Av Sarplaninac - 27 februari 2022 11:31

Precis gått en helt underbar promenad med Zaray, på närmare milen.
Fågelkvitter, en sol som värmde och bara allmänt ljuvligt liksom, och så det bästa av allt, inte ett möte med någon eller någonting. Ja förutom en människa då när vi passerade det sista huset på vår väg mot skogen, men det gills inte. ;))

Nu är det Arayas tur..

#vårkänslor #sarplaninac #zaray #hundliv #skogen #herdehundar

Av Sarplaninac - 27 februari 2022 07:57


 Zaray och Araya 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards