One in a million

Alla inlägg den 25 februari 2022

Av Sarplaninac - 25 februari 2022 22:54

Jag stod ute i mörkret, under stjärnklar himmel, hörde den mäktiga tystnaden, kattugglans rop från skogen, någonstans långt därborta mellan stammarna, och för ett ögonblick upplevde jag den, den fullkomliga harmonin med allting.

Jag behöver mer sådant i mitt liv, fler sådana ögonblick..

#magi #harmoni #hörtystnaden

Av Sarplaninac - 25 februari 2022 15:56

Film och soffläge kändes som en bra idé resten av dagen.
Charkan håller med.

#kaukasisk #ovcharka #herdehund #ryskbjörnhund #myscharka

Av Sarplaninac - 25 februari 2022 09:35

Jamen den där snön som föll igår, den var ju verkligen onödvändig de luxe.
Kolla hur gården ser ut nu.

Ja den omkullvälta stolenär mer sarparnas fel än snöns, men ändå.

Nu ska jag köra iväg och städa några timmar.

Av Sarplaninac - 25 februari 2022 07:28

Smärtan bara ökade och trots försök med Alvedon var det omöjligt att sova, ja att sitta, ligga eller existera överhuvudtaget.

Till slut stod jag på knä i sängen, i en väldigt märklig position, tills jag någon gång fram på tidiga morgontimmarna måste ha somnat av ren utmattning.

När Zaray väckte mig vid sju, var smärtan borta och jag hade nog sovit i hela två timmar.

Min gamla båt. Den senaste jag hade.
Varför börjar det kännas som att livet var mycket enklare då...

#segelbåt #elvström42 #slutkörd #sarplaninec #hundliv #throwbacktime

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards