One in a million

Alla inlägg den 7 mars 2022

Av Sarplaninac - 7 mars 2022 20:06

Tog Araya och Zaray på promenad i skogen, strax före solen gick ner.

Det är lite stökigt att gå med båda två, så jag får jobba lite på det, men över lag väldigt bra ändå. Var för sig går de jättefint i koppel.

Jag skrev till en person idag på messenger, någon jag inte kunnat släppa ur tankarna fast det gått några månader sedan vårt första och enda möte.
Jag fick inte det svar jag hade hoppats på, men å andra sidan skrev jag inte heller vad jag egentligen ville, utan utgav mig för att ta kontakt av en annan anledning. Komplicerat? Javisst, man vill ju inte göra bort sig helt liksom ;)

Ett annat delikat problem är min senaste middagsdejt som egentligen inte var någon dejt. Han blev givetvis alldeles för på, betedde sig som att vi redan hade ett förhållande, som vi inte hade, (herregud vi åt en pizza och pratade bort en timme liksom)och nu aldrig kommer ha heller, och mitt intresse dog som en droppe vatten dunstar och förångas i Saharas öken..

#Sahara #komplicerat #dejt #dogblogg #hundblogg #livetpålandet

Av Sarplaninac - 7 mars 2022 17:07

När man kommer hem efter jobbet, och ovcharkan väntar på dig och sin promenad I skogen.

Vi tog bilen 2km bort, lite bilträning, och så belöningen, att gå i just den skogen.

#ovcharkan #kaukasisk #zoe #skogen

Av Sarplaninac - 7 mars 2022 06:44

Kom hem sent igår efter jobbet, givetvis väldigt pigg och det blev sent innan jag kom i säng.
Dåligt med sömn och 0620 gav jag upp tanken på att försöka sova något mer, och här sitter jag nu med dagens första mugg.

Idag är det städjobben som gäller och jag vill komma igång så tidigt som möjligt.
Nej givetvis inte i den outfiten på bilden. Ha ha.. ;)

Mer den här typ..
Och ute är det en massa minusgrader och rutan på bilen måste skrapas, men hundarna trivs.

#outfit #städoutfit #zoegasmoment

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards