One in a million

Alla inlägg den 18 mars 2022

Av Sarplaninac - 18 mars 2022 15:53

Jobbat sen tidigt imorse. Kommer hem till en eftermiddag med sol och glada hundar.

Tröt, trött, trött. Bilden kommer från min bästa vän och Öland.

Kallt ute, även om det ser skönt ut, men iskalla vindar sabbar det hela.

Skrev med en man igår på messenger, han har liksom jag ovcharka. Väldigt kul att skriva med en likasinnad, någon som verkligen förstår och vet vad det innebär att leva med den rasen.

Ett stort plus att han dessutom visste och avsluta konversationen i tid igår, och att han inte skrev något God morgon -mess imorse. Då hade jag blockat honom, rakt av. ;))
(Och för den som inte fattar, jag klarar inte av människor som blir för på direkt, det blir för klibbigt smetigt med godmorgon godmiddag godnattmess när man precis fått kontakt med någon)



#kallavindar #ovcharka #Zoe #kaukasisk
#godmorgonduärblockad #klibbigt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards