One in a million

Alla inlägg den 18 januari 2024

Av Sarplaninac - Torsdag 18 jan 22:14

Frikadellerne blev goda. Här provsteker jag en ;)
Så blev det potatismos med massa Smör, brynt Smör och creme fraiche i. Lyckat och uppskattat

Nu är det tidigt sovdags här. Hoppas det fungerar med medicin inatt så jag får sova.

Av Sarplaninac - Torsdag 18 jan 15:34

Imorgon kör jag till Sverige. Jag ska vara med min dotter under helgen.
Jag gläder mig till det riktigt mycket faktiskt.

Zavannah och jag har gått en lille tur till, och så kæresten som var hem och vände, då han blev utringd på jobb för han har jouren denna vecka.

Zavannah och jag ska laga typical swedish köttbullar till aftensmad. Det fattas bara några ingredienser, så vi måste till Rema 1000 först..

Jag har fått besked på ett riktigt otrevligt sätt att jag ska infinna mig på samtal på jobbet imorgon. Men mer om det i ett senare inlägg.

Av Sarplaninac - Torsdag 18 jan 10:56

Har precis gått en tur med Zavannah.
Snö och is, ja de som känner mig vet ju vad jag tycker om det... Men, en sån här vacker dag, när solen faktiskt värmer, och jag inte ska gå upp 0530 för att skrapa fram min genomfrusna bil, och sedan köra på arbete, så tycker jag faktiskt att det är både vackert och ganska så underbart.

Ser ni rådjuren? Så vackra stod de bara där..

Jag har sovit inatt, även om det än en gång tog tid att falla I sömn..
Men inatt ska jag pröva något annat, ta medicinen bara 30 minuter innan jag lägger mig. Jag tror namligen att medicinen verkar lite annorlunda på mig, och ta den 1 -2 timmar före, gör att jag missar "sömntåget"..Tror jag, vi får se..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards