One in a million

Alla inlägg den 30 januari 2024

Av Sarplaninac - Tisdag 30 jan 10:03

Ännu en natt som jag har sovit gott, tyvärr då inte med min kæreste, för han snarkar som vanligt.

(Tror jag har provat allt snart i öronproppar, det finns inget som hjälper. Funderar på om det kan fungera att sova med hörlurar, modell in ear, och så avslappnande musik på?

Det finns såna med støjreducering också, upp till 36 decibel, men så kostar de 1200 kr och det är många pengar om det sen inte fungerar ändå för mig.

Skilda sovrum är trist, och de perioder hans dotter är här har vi inte ens ett extra sovrum, så då blir de svårt.
Tips? )

Dock låg det en söt handskriven lapp på bordet.
Jag älskar såna små saker, det betyder mer än Godmorgen på messenger.
Jag är nog lite gammaldags, men så är jag ju också född på mitten av 70-talet, så man är ju inte direkt den senaste utgåvan.

Jag och Zavannah har precis gått en tur i dis och dimma, 5 plusgrader, är i vart fall bättre än snö och minus.

Nu sover hon i mitt knä, och jag äter havregröt i ett försök att starta mina morgnar lite mer hälsosamt, så länge det nu varar..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards