One in a million

Direktlänk till inlägg 21 januari 2024

Någon sorts inre frid..

Av Sarplaninac - Söndag 21 jan 08:06

Godmorgen!
Vaknar tidigt med en oro i kroppen. Är väglaget så att jag kan köra hem ida? eller ska jag skjuta upp det någon dag? Och så den förbjudna tanken, tänk om min kæreste har upptackt hur skönt han har det utan mig? Nu kanske han har fundet ud af att han inte älskar mig längre..

Suck. Det är det här de har gjort med mig, jag är full av tvivel till och från, ett psykiskt vrak.

Jag tänder i kaminen, sätter på kaffet, släpper ut Zavannah och klappar Sam, den svarta katten, där han ligger i sin fåtolj i köket. Den enda av tre som är kvar..

Dricker mitt kaffe framför kaminen, försöker samla ihop mig själv, få någon sorts inre frid igen.

 
 
Lena

Lena

Söndag 21 jan 09:07

Gomorron finaste ❤️
Funderar du på väglaget? så stanna i alla fall tills i morrn om du är minsta fundersam?… tänker du på allt annat, svårt om hjärtat är oroligt, men visst är det åXå skönt där du är & få krama din stora Zaray ❤️ katten & dottern inte minst ❤️ dom har saknat dej länge… ❤️
Varm kram ❤️

http://frallorna.bloggplatsen.se

Sarplaninac

Söndag 21 jan 13:34

Jag är hemma nu i Danmark. Allt är fint.
Var inte bekymrad för väglaget, men ville köra tidigt innan ett nytt snöovader drar in över skåne.
Sen är jag skadad i min själ av allt som varit, och kan känna oro för att Tänk om han nu kommit på en tredje gång att han inte vill vara tillsammans med mig, och så kör det runt I mitt huvud och jag får det dåligt.
Varm Kram

 
Ingen bild

Bibbi

Söndag 21 jan 09:33

Hur länge skall Du kämpa,snälla tänk på Dig själv i första hand.Var snäll mot Dig själv.Tänk på Ditt mående innan du kan hjälpa andra.
Många varma kramar Bibbi

Sarplaninac

Söndag 21 jan 13:30

Tack för omtanke och fina rader. Vi har det fint tillsammans nu, och har haft sista tiden. Problemet är att min tillid har fått sig en rejäl torn och jag har svårt att lita på att det är bra, hamnar ofta i tvivel i mitt huvud, även om allt faktiskt är bra.
Varm Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarplaninac - Söndag 19 maj 13:38

Godmorgen, eller nja mera godmiddag kanske. Natten var lite stökig, hund skulle gå ut klockan 0200, 0500 och sedan blev Zavannah kvar ute, för hon vägrade komma in, men så blev hon rädd för något 0600 och skällde som en besatt, vilket föranledde e...

Av Sarplaninac - Lördag 18 maj 22:51

25 grader varmt, sol, husfix och både långa och korta promenader. Öl vin, grillning. Trevliga samtal, och många skratt. Nu är jag trött och har lagt mig på soffan med hundarna. Godnatt från skogen. ...

Av Sarplaninac - Lördag 18 maj 09:18

Godmorgen! Igår blev en riktigt fin dag ändå. Vi gick med alla hundarna, sonen och sambon bjöd på pizza. Vi rensade på gården och kom fram till en lösning med annexet på gården, som gör att jag kan fortsätta BP där ett tag, men utan att vi stör var...

Av Sarplaninac - Fredag 17 maj 12:31

Mitt oflyt saknar visst gränser.. Fick ett meddelande i kivra, om att min bil är belagd med användandeförbud idag. Fann ut idag att utöver all annan otur och motgång jag haft på sistone, så är alltså dessutom min bil belagd med användandeförbud p...

Av Sarplaninac - Torsdag 16 maj 22:18

Igår grillade vi, jag sonen och blivande sambo samt min dotter. Så trevligt och det verkar vara en sån fin tjej han har träffat. Det blev GT också i solen. Zavannah är nu i sitt första löp, nio månader gammal. Vi har gått promenader med Zaray o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards