One in a million

Alla inlägg den 3 mars 2024

Av Sarplaninac - Söndag 3 mars 11:04

Åh vad var det fantastiskt att komma hem igår.
Vi hade det så fint tillsammans på alla plan, lagade god mat och såg vår serie sen i soffan.

Zavannah var också glad att vara hemma igen.

Vi körde en sväng till båten, som ligger vid mastkran och ska få en ny motor nu.
Vi pumpade ut diesel för att se att inget växer i tanken, och det såg fint ut.

Zavannah var med och introducerades lite för miljøn.

Men vi ska köpa en räddningsvast till henne, så kan hon gå runt som hon vill, och faller hon överbord, så är det bara att lyfta upp henne.

Jag har också sovit riktigt gott inatt, sammen med min kæreste och Zavannah, och det är bara så fantastiskt.

Nu gläder jag mig faktiskt till att ta på arbejde imorgen. Börjar klockan 14, men först ska jag hämta mina glasögon hos optikern..
Det blir spännande om jag kommer trivas med modellen jag har valt. Lite 70-talet över det hela, men jag lät dem välja..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards