One in a million

Alla inlägg den 21 mars 2024

Av Sarplaninac - Torsdag 21 mars 23:10

Fler vackra kampestenshus, som de heter.
Och stråtag.

En lugn dag, jag har pluggat hela förmiddagen, och så gått två turer med Zavannah.

Ätit middag med kæresten, sett på film, och ja, nu är det snart tid till att gå I säng.

Zavannah beter sig lite märkligt, och jag undrar om hon är på väg in I sitt första löp. Hon är ju 7 månader nu.

#kampesten #stenhus #Danmark #kampestenhus

Av Sarplaninac - Torsdag 21 mars 08:24

Godmorgen efter ännu en bra natt med god sömn.
Dock vaknar jag upp med huvudvärk, och smärtor i rygg och nacke, precis som det har varit nu ett tag. Tröttsamt och irriterende..

Jag älskar husen i Danmark. De är bara de vackraste stenhus, och med dessa tak, som faktiskt är ganska vanligt här.

För en som mig, som kommer från ett land med mestadels trähus, är detta bara så vackert.

Det har regnat inatt, men nu ser det ut så här..
Jag ska dricka upp mitt kaffe och så börja dagen med en tur med Zavannah.

#Danmark #vackrahus #svenskaidanmark #stenhus #grastak

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards