One in a million

Alla inlägg den 22 mars 2024

Av Sarplaninac - Fredag 22 mars 15:39

Jag och Zavannah har resultatlöst letat efter det blå spår, men det är bara omöjligt att finna.

Det är en pil, en blå pil, och vi följer den, till vi kommer till ett hus, med skylten Privat, och så inget mer

Vi har prövat gå in till höger och vänster, men av det blå spåret står inget att finna.

Och den danska skogen(skogsdungen) är svår att gå I..

Men husen, jag blir bara mer kär..

Jag drömmer om att få äga och bo i ett sådant en gång I mitt liv..

Nu dricker jag vin, med altandörren öppen, och solen som lyser in och värmer.
Livet är ganska så fantastiskt just nu.

Av Sarplaninac - Fredag 22 mars 09:20

Godmorgen från regnigt Danmark, och 8 plusgrader.

Jag är inne på min andra mugg kaffe, och Zavannah snarkar i sin hundsäng i köket.
Ja hon får alltså vara i soffan, men det vill hon inte just nu.

Det är snart dags för en smoothie till morgenmad, och så en tur med Zavannah.

Ikväll ska vi hem till några av kærestens vänner, äta något och kanske dricka ett glas vin.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards