One in a million

Alla inlägg den 20 mars 2024

Av Sarplaninac - Onsdag 20 mars 15:22

2 timmar I naturparken med Zavannah.
Vi avslutade med ett spår, som inte gick så bra, men sån är det ibland.

Jag måste tänka om lite. Hon springer spåret med nosen högt, fullständigt ointresserad om jag lagt godis eller någon sak i spåret, det springer hon bara förbi.

Fåglarna sjöng så vackert, och även om det inte var sol, så var det ändå varmt idag.

Jag har varit trött idag, extremt trött, och minst lika trött som igår.

Kæresten kom nyss hem från jobbet, han var lika trött han, och tar sig nu en morfar..
Det gör jag inte, för jag sover gott om natten igen och vill inte riskera det.

Jag har gjort en smoothie, på banan, fryst mango och hallon och vaniljsoyghurt.
Den smakade helt fantastiskt, och jag hoppas den kan ge någon energi.

Av Sarplaninac - Onsdag 20 mars 07:26

Godmorgen
Varför vaknar jag nu tidigt varje morgon?
Är det nu fler vidriga ålderstecken?
Vad blir nästa grej? Fælles stavgång i grupp, runt kvarteret? Klockan fem om morgonen..
Pelargonier i alla fönster?
Virkad bilklädsel? Och köra 50 km/h på 80-väg? Även när väglaget är perfekt..

Nåh, jag har i vart fall sovit 7,5 timmar inatt, så nu ska jag dricka kaffe och så gå med Zavannah. Ingen stavgång alltså, ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards