One in a million

Alla inlägg den 14 mars 2024

Av Sarplaninac - Torsdag 14 mars 16:12

Jag tänkte att jag skulle pröva att hålla igång idag, för att se om det blir bättre med ryggen.

Så jag gick tur med Zavannah, långsamt och smärtfullt.
När jag kom hem plockade jag ur och i diskmaskinen, lyckades sen krångla mig in I bilen, körde till rema1000 och handlade.

Inte bara fromage, utan också ingredienser till en köttfarspaj i ska ha till aftensmad.

Jag förberedde allt, så nu ska pajskalet bara fyllas med min köttfarsrøra och så in i ugnen.

Min kæreste kom hem med morfinpiller från båten. Jag tog ett för en timme sedan, det hjälper inte alls och nu har jag så ont...

Av Sarplaninac - Torsdag 14 mars 07:05

Natten har varit helt förfärlig. Jag har haft så ont och har bara sovit korta stunder..

Jag är redan vaken, gick upp klockan sex när min kæreste gick upp.
Han har burit ned Zavannah för trappan, och rastat henne snabbt på tomten.

Igår var det så vårlikt ute. Hoppas på det också idag.

Idag har jag domningar och stickningar i vänstra handen och foten. Jag ska försöka komma ut på en promenad, det är alltid bra att röra på sig mot smärta..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards