One in a million

Alla inlägg den 11 september 2021

Av Sarplaninac - 11 september 2021 19:34

Min finaste vän och själsfrände Zarah tog bilden på mig och Zaray.

Precis efter att hon har gått ett spår helt perfekt.
Hon är åtta månader och har precis börjat löpa för första gången. Min stora, vackra flicka.

#sarplaninac #sarplaninaclove #sarplaninacoftheday #sarplaninacdogs #illyrianshepherd #sarplaninec #livetiskogen #livetpålandet #gårdsliv #bigdogs

Av Sarplaninac - 11 september 2021 12:11

Min vän och Långnos har åkt hem idag, efter några fartfyllda dagar.
Tyvärr fick jag migrän igår kväll, och hade värk hela natten och sov uselt, eller nästintill obefintligt.

Vi plockade svamp igår, fann en del gula kantareller och pyttesmå trattisar och rödgula trumpeter. Ge dem nån vecka till så.

Vi har byggt staket. Här ser ni mig in action.

Lagat god mat, druckit vin och skrattat.

Igår hjälptes vi åt att sätta in nytt eldfast material på plats i ena kaminen. Det var inte helt lätt, och det krävdes mycket finsågande, svett och svordomar innan alla bitarna var på plats.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards