One in a million

Alla inlägg den 29 september 2021

Av Sarplaninac - 29 september 2021 15:37

Vi körde till den magiska sjön, snorvalpen hängde ut med huvudet och halva kroppen genom rutan, så jag nästan blev rädd att hon skulle hoppa ut.

Vacker höst, ett lätt duggregn. Doft av skog, mossa, jord och multnande löv.

Neah var lite badsugen, och snorvalpen aka minisarpen (kärt barn har många namn) doppade nyfiket tassarna och såg sedan läbgtansfullt mot vattnet där vi gick på stigen.

Sjön var grå idag.

Vi mötte en man med röjsåg i skogen, Neah skällde ut honom så att snorvalpen blev ängslig, och själv önskade jag mig en skämskudde ;) Hon är lite utflippad nu när hon löper. Ha ha

Hittade svamp, givetvis så ikväll blir det svamptoast.

Nu är jag ute med Storsarpen Zaray, vi har passivitetsträning, det går utmärkt. :)

Av Sarplaninac - 29 september 2021 13:06

Idag sov hundarna vidare till halv åtta efter att jag snabbt hade kissat dem vid sex.
Eller ja, de sov väldigt hårt halv åtta, utan en tanke på att gå upp faktiskt, bara för att jag var tvungen att gå upp halv åtta. Typiskt.

Läkarbesöket i Ängelholm gick jättebra, och sen svängde jag förbi systemet på hemvägen, och kunde inte motstå att köpa och prova denna, Gw-fan som man är :))

Nu ska jag dricka lite te, sen ut med hundarna. Funderar på sjön faktiskt, idag.

#gwvin #leifgwvin #hundar #sarplaninac #aussie

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards