One in a million

Alla inlägg den 2 december 2023

Av Sarplaninac - 2 december 2023 16:16

Lämnade Zavannah till Monika strax innan jag tog på jobb.

Monika stirrade på mig när hon öppnade dörren, så utbrast hon wouw du ser da godt ud idag!
Du ser ut som någon som mår bra.

Det gjorde mig glad, för jag har anstrengt mig lite mer idag, bara för att jag kände att det gör mig gott.. och det hjälper inte heller att gå runt och se trist ut I dubbel bemarkelse..

Nu är jag på jobbet, och jag har det fint.

Av Sarplaninac - 2 december 2023 11:51

Drog på mig löparskorna och gav mig ut på en drygt 6 kilometers runda.
Det gick lite trögt till att börja, men efter 2 kilometer lossnade det och jag fick flyt och fart i löpningen.

Inte att undra sig över om kroppen var lite trött, det är inte ens ett dygn sen jag löpte igår..
Men jag mår bra av det, och det fungerar bättre än vin och självømkan.. ;)

Nu skal jeg gå i bad.. Och sen hoppas att min bil kan ta mig till jobbet i eftermiddag.

Av Sarplaninac - 2 december 2023 08:51

Godmorgen. Zavannah tyckte det var en bra idé att vi skulle gå upp redan klockan sju.

Jag har sovit gott inatt, och jag har fortfarande en positiv/ okej känsla I kroppen.
Jag tog ett beslut för mig själv igår, att nu är det ältat klart, jag plågar bara mig själv och kommer inte närmare någon som helst förklaring till min xkærestes märkliga beteende, genom att konstant försöka att analysere det hele.

Jag har såklart tänkt, gått igenom allt i mitt huvud, många gånger, och kommit fram till att självklart är ingen människa felfri, inte ens jag, ha ha, men att på det sätt han har behandlat mig, det är det ingen människa som förtjanar, oavsett..

Jag har pratat I telefon med min vän Sara, och nu ska det bli scones till morgenmad framför tvn..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards