One in a million

Alla inlägg den 5 december 2023

Av Sarplaninac - 5 december 2023 12:17

Jag låg på soffan med Zavannah tätt intill, slötittade på Badehotellet, och var tätt på att falla i sömn.

Tvingade mig själv upp från soffan, på med löparskorna, och ut I den soliga vackra dagen.

Det var frykligt vad det tog emot idag, varje steg var en plåga de första kilometerna, men sen gick det lite lättare, men ändå trögt och mest på ren vilja. 7 kilometer idag.

Jobb idag 15-23. Hoppas bilen håller ännu en dag. Varje dag ska jag fylla på kylarvatska, och olja 2 gg i veckan minst.

Det bubblar i kylarvatskebehållaren, och de som kan bilar säger till mig att DET är inget gott tecken..
Dessutom har jag inga vinterdäck till den, så det är spännande körning varje dag.

Av Sarplaninac - 5 december 2023 09:11

Godmorgen.
Inatt har Zavannah snarkat och min nattesøvn har varit dålig. Det är otroligt vad den lilla hunden kan snarka..

Efter morgonkaffen gick vi ned till havet. Vi fick många hundmöten, och Zavannah hälsade på några av dem.

Oh de var kallt idag, det är tövader, så den äckliga snön äntligen packar sig samman och börjar försvinna, men det blåste så isande kallt att Zavannah tydligt visade att hon inte ville ner på stranden.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards