One in a million

Alla inlägg den 17 december 2023

Av Sarplaninac - 17 december 2023 16:19

Jag gick med min kæreste på en tur med Zavannah på förmiddagen.
8 plusgrader skönt ute.

Zavannah överrasskade både mig och kæresten när hon plötsligt hoppade ner I en å, cirka en meter djup, och sjönk som en sten.

Jag stirrade på vattenytan i några evighetslånga sekunder, tänkte att jag själv skulle hoppa i, då hon kom upp till ytan igen, och jag fick fatt i henne, och lyfte henne i selen upp på landbacken.

Zavannah själv ruskade lite på sig, och sprang sen glatt vidare..

Ikväll är hon faktiskt hemma med min kæreste. Det var han själv som ville det, och det gör mig glad.

Av Sarplaninac - 17 december 2023 09:49

Godmorgen
Jag hade en riktigt fin dag, eller jag menar eftermiddag kväll på jobbet igår.

Jag fick veta att chefen vill prata med mig på måndag, och det känns fint.

Jag prövar att förhålla mig till mig själv och min kæreste, och att fylla mitt liv med så många andra spännande och intressanta
saker också, att det inte blir så att bara Han tar upp en så stor del av det.

Jag har också haft ett fint samtal med en av de boende, om vikten av att fortsätta jobba med sig själv, sin egen trygghet, sjalvvarde och stabilitet.

Och så tar vi helt enkelt en dag ad gangen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards