One in a million

Alla inlägg den 3 december 2023

Av Sarplaninac - 3 december 2023 09:57

Jag vaknade tidigt, efter bara 6 timmars sömn.
Jag måste gå tillbaka till lægehuset och få dem att skriva ut min sovemedicin igen. Den där melatonin fungerar inte på mig, och jag dricker ofta vin istället tills jag somnar. Det ger en d0lug sömn och ett ännu sämre uppvaknande..

Zavannah var otålig och rastløs, jag svepte mitt morgonkaffe och så gick vi till havet.

Zavannah fann en sko..

Jag fann ett hjärta som ser ut till att hånskratta åt mig, eller i vart fall inte ha det särskilt gott. Story of my (love) life..

Varje gång jag blickar ut över fjorden, ser jag mig och min xkæreste segla där, och så får jag lite ont I hjärtat..

Av Sarplaninac - 3 december 2023 01:11

En fin kväll på jobbet, med fantastiska kollegor, fina samtal med både boende och kollegor.

En lyserød kjole jeg fået i gave av en boende. Så gulligt och jag bara älskar färgen, men när ska jag använda den liksom? Liknar ju en prostituerad..

Godnat, söta drömmar. Ska hinna med några saker imorgon innan jobbet..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards