One in a million

Alla inlägg den 4 december 2023

Av Sarplaninac - 4 december 2023 11:28

Idag när jag vaknade kände jag mig mer frisk, då jag inte drack vin igår.

Jag hade två sms på min telefon, varav det ena var från min xkæreste, och det gjorde mig glad.
Jag brottas ju med mig själv och hur jag ska förhålla mig till det som är nu, och hans sjukdom, för han är faktiskt sjuk.
Hursomhelst, meddelandet gjorde mig glad, och jag tar en dag I taget..

Jag tog Zavannah på en morgontur till Isefjord, prövade den fina selen Monika lånat ut till henne.
Kallt men vackert, som vanligt..

Jag ska snart på jobb. 13-21 idag. Har några saker jag ska göra innan också..

Så vi kør lige om lidt..

Av Sarplaninac - 4 december 2023 00:30

Jag har haft en fin kväll på jobbet.

Bra samtal, många skratt, och så kanske någonting som var lite dumt, när jag och två väninnor som också är mina kollegor, pratade om en annan kollega som är lite av ett problem, och faktiskt också råkade namna att en boende också hade noterat det, och så inser vi plötsligt att vi inte är ensamma i huset.

. En vikarie som jag tycker mycket om, men som också är god vän med kollegan vi talade om, har förmodligen hört det hela.

Det var riktigt dumt, och det har jag det inte så gott med.

Sen pratade vi med nattevagten en stund efter vi lämnat rapport, vi skrattar och har trevligt, jag glömmer faktiskt helt att tänka på min xkæreste och min sorg, och sen skulle jag skjutsa hem min kollega, och vi går ut genom dörren, jag har en känsla av att jag glömt något, och jag tittar frågande på min kollega, som säger Nej det tror jag inte.

I samma ögonblick jag kommer till bilen kommer jag på att Zavannah är kvar I sin korg inne på kontoret. Och det har också nattevagten opdaget och vi skrattar gott ännu en gång, jag lastar in Zavannah och så kör vi..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards